Miss芒果

Wait - NoMBe

小豆之家:

I won't wait this time
这次我不等了
No, not now, not again
起码不是现在,起码不会再等
Not much longer
再不想等了
Every way words might
每种告白的方式或许有意
Might or not, it's so high
又或许无意,而我的心已经沸腾
Not to ponder
好了,不要再想了

Let's make this last forever
我们就这一次走到世界尽头
Cuz the night's still young
因为这夜还早
It's true, I feel the pressure
无法回避的事实,我感到心塞
Every time you're gone
每一次只要你不在身边
As long as we're together
只要我们在一起
This moment last forever
瞬间也能永恒
And what will she says
她将要说的每一言每一语
Would my heart be torn
都能让我的心融化
Maybe there's some else to keep her warm
或许还有别人能让她沉迷
Maybe she's too shy to comment
或许她害羞地无法说明自己的心意
Twenty one and too hard to call it
21又太难叫
Let's make this last forever
我们就这一次走到世界尽头
Cuz the night's still young
因为这夜还早
It's true, I feel the pressure
无法回避的事实,我感到心塞
Every time you're gone
每一次只要你不在身边
As long as we're together
只要我们在一起
This moment last forever
瞬间也能永恒
Let's make this last forever
我们就这一次走到世界尽头
Cuz the night's still young
因为这夜还早
It's true, I feel the pressure
无法回避的事实,我感到心塞
Every time you're gone
每一次只要你不在身边
As long as we're together
只要我们在一起
This moment last forever
瞬间也能永恒

小豆之家敬上!

评论

热度(12)